allahjärtansdag!

Då va de alla hjärtans dag och vad gör man då?? Joo ligger i sängen med älskade stoora syster matilda brevid med var sin data på magen, chokladhjärtan och hundar som är överallt och ingenstans!

Fast vi har gjort lite vettigt också! Matilda ringde och väckte mig vid 9 tiden då hon sa att hon skulle gå till mig och jag skulle möta henne. Sen har vi även grävt fram våra agilityhinder och ställt in dom. Min bror Jowel hjälpte oss med att skotta planen! Taack så mkt Joooowel!

Vi har även hunnit med att träna i ridhuset ikväll, eller jag har tränat med min två små och matilda har varit med dom stöd och tränat lite lydnad men leevisen! :D

Imorron blire åkulla med skolan! Längdskidor, pulka och kanske skridskor! Men tänker inet åka skridskor iaf för de är de värsta jag veet!

Köss och hångel!


Kommentarer
Postat av: anna

haha det skulle du vilja veta va XD

2010-02-15 @ 12:39:38
URL: http://baraannatonttomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0