LINKÖPING!!

Ja igår var vi i linköping på agilitytävling. Vilken dag! Dixi tar cert i hoppklassen och bilr på champion! och Gandalf tar en sm-pinne!

Bea körde ett lopp eftersom hon bara är i klass3 i agilityklassen. Staten var ett boxhörn och då står jag still och trycker inte ut henne så hon tar hindret från fel håll. Måste röra på mig och inte stå still.

Efter som det var en kvälls och natt agility behövde vi inte köra fören vid 9! mkt skön att få sov längre än vad man brukar när man ska på agilitytävlingar:D I fredags hade jag, matilda, anna och ck lite familjen hultman kväll. Vi lagde lasagne och fruksallad med kesella vanilj :D mkt gott får jag säga!

Eftersom vi kom lite tidigt till linköping körde vi till nått område där de va massa affärer :D vi var på bil tema, stadium och så åt vi på ikea också. Där träffa vi Hanna och Kakan:D

Bild på matilda på prisutdelningen :D


Va gärna bäst! :D
köss haj


Kommentarer
Postat av: matildaaa

köööööss!

2010-03-17 @ 12:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0